FAQ

Comanda

COM FER UNA COMANDA?
En la nostra shop online. Per a realitzar la compra es pot fer a través del registre de l'usuari o bé com a perfil de convidat,i el pagament a través de la passarel·la de pagament de la web.

PUC MODIFICAR LES MEVES DADES D'ENVIAMENT UNA VEGADA REALITZADA LA COMANDA?
Una vegada confirmada la comanda, no es podrà realitzar un canvi d'adreça d'enviament, tret que es realitzi fins a 1 hora després d'haver realitzat el pagament. Si fos aquest el cas, hauries de posar-te en contacte al més aviat possible amb nosaltres.

QUÈ PASSA SI TURRIS NO POT COMPLIR AMB ALGUNA PART DE LA COMANDA?
És possible que ocorri en el cas que es produeixi alguna incidència en la fabricació. Per tant, Turris es reserva el dret de canviar qualsevol dels productes (segons disponibilitat) per un del mateix tipus o de millor qualitat. Paral·lelament, ens posaríem en contacte amb tu per a comentar el canvi realitzat.

ÉS POSSIBLE QUE REBI ALGUN PRODUCTE QUE NO HE DEMANAT?
És possible que ocorri en el cas que es produeixi alguna incidència en la fabricació. Per tant, Turris es reserva el dret de canviar qualsevol dels productes (segons disponibilitat) per un del mateix tipus o de millor qualitat. Paral·lelament, ens posaríem en contacte amb tu per a comentar el canvi realitzat.

Pagament de la Comanda

EN QUINA MONEDA S'INDIQUEN ELS PREUS I ES COBREN LES COMANDES?

Els preus de tots els nostres productes i les despeses del transport, vénen indicats en Euros. Totes les comandes realitzades es cobraran en Euros i, serà el banc del client qui apliqui el canvi de moneda corresponent, sempre que sigui una moneda diferent a l'Euro la utilitzada per a pagar la comanda realitzada.

ESTÀ L'IVA INCLÒS EN ELS PREUS?

Tots els nostres productes i despeses de transport tenen inclòs el seu IVA corresponent.

FORMA DE PAGAMENT

Amb targeta de crèdit o dèbit: a través de l'aplicació de pagaments online STRIPE.

ÉS SEGUR UTILITZAR LA MEVA TARGETA DE CRÈDIT/DÈBIT?

Totes les compres que realitzis en la nostra web són 100% segures. Turris dedica la seva màxima atenció quant a la seguretat del pagament per Internet. Les teves dades bancàries estan protegides i encriptades per la tecnologia més avançada.
Les teves dades bancàries es remetran al nostre servidor de forma xifrada mitjançant el protocol SSL (Secure Socket Layer) i es transmetran en un entorn totalment segur al nostre banc. No registrem en cap moment aquestes dades.
Si tens qualsevol dubte sobre la seguretat del pagament per Internet, si us plau contacta amb Turris a través del correu: atencio.client@turris.es. El nostre equip d'Atenció al Client estarà encantat d'ajudar-te.

QUAN FAIG UNA COMANDA M'APAREIX UN MISSATGE D'ERROR INDICANT QUE S'HA PRODUÏT UN ERROR EN EL PAGAMENT. QUIN ÉS EL PROBLEMA?

Comprova que el número de la teva targeta de crèdit i la data de caducitat són correctes.

A vegades, la teva entitat bancària pot retenir els diners en la targeta durant un temps de seguretat, per a assegurar que realment vols fer la compra. Et recomanem que si tens dificultats per a realitzar el pagament en primer lloc contactis amb la teva entitat bancària per a assegurar-te que la teva targeta funciona correctament.

Si tens qualsevol dubte sobre la seguretat del pagament per Internet, si us plau contacta amb Turris a través del correu: atencio.client@turris.es. El nostre equip d'Atenció al Client estarà encantat d'ajudar-te.

EXISTEIX ALGUNA DESPESA ADDICIONAL D'ENVIAMENT?

No existeix cap despesa addicional.

COM PUC COMPROVAR QUE EL PAGAMENT HA ESTAT ACCEPTAT?

L'enviament de la comanda començarà en el moment en què s'hagi confirmat el pagament. En aquest moment se t'enviarà un correu electrònic informant-te que el procés d'enviament ha començat.

Terminis de recollida i lliurament

OPCIONS DE REBRE LA COMANDA

Oferim un servei de proximitat a través dels nostres obradors situats a Barcelona, Sant Cugat del Vallés, Sabadell i Granollers. Totes les comandes, tenen l'opció de recollir-se en l'obrador que prefereixi l'usuari a través de click&collect, sense cap càrrec addicional.

I, a més, les comandes la destinació de les quals és Barcelona, es podran enviar, amb cost, a domicili a l'adreça facilitada sempre que estiguin dins del codi postal establerts en la nostra e-commerce. Recomanem facilitar l'adreça de lliurament on hi hagi algú per a rebre els nostres productes. No s'envien productes a apartats de correus.

RECOLLIDA CLICK&COLLECT

En el moment de la compra, podràs triar l'obrador en el qual prefereixis recollir la teva comanda. Les franges horàries de lliurament són les següents:

- Les comandes fetes entre les 00h i les 13h podràs recollir-los en botiga o rebre'ls a domicili a partir de les 15h del mateix dia.
- Les comandes fetes entre les 13h i les 18h del mateix dia podràs recollir-los en botiga o lliurament a domicili a partir de les 9h de l'endemà.
- Les comandes fetes entre les 18h i les 00h podràs recollir-los en botiga o lliurament a domicili l'endemà a partir de les 15h.

Turris tanca els diumenges i festius, per la qual cosa aquests dies no hi haurà recollida de comandes ni lliuraments a domicili.

LLIURAMENT A DOMICILI

En el moment de la compra, podràs triar l'obrador en el qual prefereixis recollir la teva comanda. Les franges horàries de lliurament són les següents:

Les comandes fetes entre les 00h i les 13h podràs recollir-los en botiga o rebre'ls a domicili a partir de les 15h del mateix dia.
- Les comandes fetes entre les 13h i les 18h del mateix dia podràs recollir-los en botiga o lliurament a domicili a partir de les 9h de l'endemà.
- Les comandes fetes entre les 18h i les 00h podràs recollir-los en botiga o lliurament a domicili l'endemà a partir de les 15h.

- Turris tanca els diumenges i festius, per la qual cosa aquests dies no hi haurà recollida de comandes ni lliuraments a domicili.

RECOLLIDA DE COMANDA FORA DE FRANJA

Si no pots recollir la teva comanda en la franja horària seleccionada, Turris guardarà la teva comanda fins al tancament de botiga d'aquest dia. Una vegada tancada la botiga, el producte seguirà el seu cicle de vida normal per a un ús responsable del consum donant-li una segona vida i minimitzar el desaprofitament dels aliments. Una vegada tancat l'obrador, el consumidor que ha encarregat la comanda perd el dret de propietat i la responsabilitat es trasllada a Turris.

PUC TRIAR UNA HORA CONCRETA DE LLIURAMENT DE COMANDA?

No es pot triar una hora concreta de lliurament de comanda, ni dins de la franja horària seleccionada, una hora concreta de lliurament de comanda. Només es pot triar la franja horària de repartiment que millor et resulti perquè la recepció de la comanda sigui satisfactòria.

Transport i Recollida

ESTÀ EL TRANSPORT INCLÒS EN EL PREU FINAL DE LA COMANDA?

Els preus dels nostres productes i les despeses d'enviament vénen reflectits per separat

QUIN ÉS EL PREU D'ENVIAMENT?

Es calcularà el cost d'enviament mitjançant el pes i la destinació dels productes comprats. 

QUI REALITZA EL TRANSPORT DE LA MEVA COMANDA?

El transport de totes les nostres comandes el fan empreses especialitzades en transport de mercaderies de menjar. A Turris treballem amb l'agència de transport Stuart.

COM S'ENVIARÀ LA MEVA COMANDA?

Totes les comandes s'enviaran embolicats correctament i protegits de la llum i de cops, per a garantir la seva màxima qualitat.

ON PODEN ENVIAR-SE LES MEVES COMANDES?

Oferim un servei de proximitat a través dels nostres obradors situats a Barcelona, Sant Cugat del Vallés, Sabadell i Granollers. Totes les comandes, tenen l'opció de recollir-se en l'obrador seleccionat a través de Click&Collect sense cap càrrec addicional.

I a més, les comandes la destinació de les quals és Barcelona, es podran enviar, amb cost, a domicili a l'adreça facilitada sempre que estiguin dins dels CP establerts en la nostra e-commerce. Recomanem facilitar l'adreça de lliurament on hi hagi algú per a rebre els nostres productes. No s'envien productes a apartats de correus.

QUÈ SUCCEEIX SI EN LA DIRECCIÓ I MOMENT DE LLIURAMENT NO HI HA NINGÚ PER A REBRE LA MEVA COMANDA?

A vegades no és possible realitzar el lliurament de la comanda. En aquests casos, la companyia de transport i l'equip de Turris intentarem solucionar la incidència. En tractar-se d'un producte fresc i de qualitat no pot demorar-se molt el lliurament pel que en cas que no hi hagi ningú per a rebre la comanda i no es trobi una solució, aquesta comanda es retornarà a l'obrador de Turris assumint el client el cost de la comanda.

No ens és possible tornar a enviar les comandes que han estat retornades. Si vols rebre els productes, hauràs de realitzar una nova comanda.

SI FAIG UNA COMANDA ONLINE A través DE CLICK&COLLECT, HAIG DE FER LA CUA EN L'OBRADOR?

No és necessari fer la cua. Hi haurà un punt de recollida visible en l'obrador. Solament hauràs de mostrar el teu DNI i el correu de confirmació de la comanda.

EN QUINS OBRADORS PUC RECOLLIR LA MEVA COMANDA?

Podràs recollir la teva comanda en l'obrador Turris que hagis triat durant el procés de compra online.

Contigut de la comanda

QUÈ SUCCEEIX SI UN PRODUCTE ARRIBA EN MAL ESTAT?

A Turris recomanem sempre comprovar la comanda en el moment del lliurament. En cas de no estar en condicions òptimes de consum i haver de retornar-se a l'obrador, Turris assumirà les despeses de transport, sempre que el producte no hagi estat utilitzat, alterat o manipulat. És per això que és molt important que es notifiqui just en el moment de lliurament el mal estat del producte. En aquests casos, si us plau, posa't en contacte amb Turris a través del telèfon 93 368 29 70, indicant clarament quin ha estat el problema i la raó de la seva devolució.

QUÈ SUCCEEIX SI EL CONTINGUT DEL PAQUET ÉS INCORRECTE?

Si el contingut de productes en el paquet no correspon amb la comanda realitzada, t’enviarem els productes correctes o et reemborsarem l'import corresponent. Turris assumirà les despeses d'enviament addicionals que puguin generar-se.

PUC AMPLIAR O REDUIR LA MEVA COMANDA, O FINS I TOT CANVIAR UN ARTICLE PER UN ALTRE?

Si desitges modificar el contingut de la comanda, pots posar-te en contacte amb nosaltres::
- Horari: de dilluns a divendres de 9h a 18h
- Telèfon: 93 368 29 70
- Mail: atencio.client@turris.es

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per obtenir dades estadístiques de navegació i millorar els nostres serveis.
Si accepta o continua navegant, considerem que accepta el seu ús.